西貢鐘記 - 燒烤外賣 BBQ到會

鐘記燒烤外賣網店

講到燒烤外賣,當然要揀西貢鐘記 – 燒烤到會服務,「有我哋咁平,冇我哋咁靚;有我地咁靚,冇我地咁平。」我們在BBQ到會食品架,有各式美食包括 : 魚蛋,墨魚丸,牛丸,龍蝦丸,貢丸等等!當然唔少得最多人在BBQ到會預訂的鐘意嘅包心丸啦。仲有仲有,腸仔都有幾款,加埋漢堡扒,番薯,新鮮牛油栗米,大大包牛油金菇,綿花糖。 (鐘記BBQ燒烤外賣網店)

BBQ到會食品架,有各式美食包括 : 魚蛋,墨魚丸,牛丸,龍蝦丸,貢丸等等!當然唔少得最多人在BBQ到會預訂的鐘意嘅包心丸啦。仲有仲有,腸仔都有幾款,加埋漢堡扒,番薯,新鮮牛油栗米,大大包牛油金菇,綿花糖。滿足晒你嘅願望!

鐘記燒烤食品點評 - 親子王國 - 討論區多位用戶評語

帖名:西貢街市鍾記燒烤的bbq 食物

pauline_c:最正就係第一檔,好多人。好多肉都好味,我喜歡雞腎。susi1024169:經常買牛仔骨!yellowbuss:好味!我每次也坐車入西貢買,最愛羊架。

DonnieBB:牛仔骨好味!

ope:你朋友無點你,好食!扒好食,丸也好。

Ocean11:第一檔,蒜蓉豬扒,叉燒,正。


鐘記燒烤食品點評 - 壹週刊雜誌

西貢一直係燒烤勝地,當地梗係有勁正燒烤食品。位於西貢街市的鍾記凍肉,絕對非一般凍肉公司,主要賣已醃製好嘅燒烤食品,種類有數十款,當中最最最勁係秘製豬仔骨,保證全港獨有,入味之餘,仲十分腍,最過癮係揸住條骨成隻食,送啤酒一絕!此外,香草法式羊架亦係拿手好嘢,大量香草鋪在羊架上,一燒即散出香氣,九條街外都聞到。


致支持多年的顧客 - 我知道我哋有啲地方可能未夠好,但我地會不斷努力改善,務求令各位顧客都有滿分嘅燒烤體驗。如果我哋有啲咩唔好,可以聯絡我地,我哋會儘量補償。我哋期待您嘅來臨。客戶可在訂購前,先到常見問題頁面了解更多。


聯絡我們

M2, Sai Kung Market, 67 Yi Chun Street, Sai Kung, NT

M4, Sai Kung Market, 67 Yi Chun Street, Sai Kung, NT

M5, Sai Kung Market, 67 Yi Chun Street, Sai Kung, NT

https://chungkeefrozenmeat.com

門市電話: +852 2792 0226 

Whatsapp: +852 6298 8128



留言